Posted on

The Entertrainment Series: “Preggo or Fat?”

This is really awkward. I try to be nice on train by giving a seat to an old woman, a mother who bring her kids and ofcourse: pregnant women.

But sometimes I feel like an idiot. Not once, not even twice, but often I give my seat to a “wrong target” meanwhile I really need mine.

I’m so embarrassed to myself, I don’t know which the pregnant one or a woman who just fat!! They seems have similar shapes!. I know..I know…it’s sooo stupid!

So note this: so sorry to all fat womens which I thought they were pregnant. I didn’t mean to made them feels “Damn! Am I that fat??” But just say I’m a kind of rare “miracle stupidity” who didn’t even passed my biology subject on high school… I just try to be nice! :O

Advertisements

About duniananda

Seorang istri yang sok sibuk dengan urusan rumah tangga dan urusan-urusan kecil yang sering saya lihat dan dengar setiap hari hehehehe.. :D

2 responses to “The Entertrainment Series: “Preggo or Fat?”

  1. akhirnyaaaaaaaaaaaaa… where have you been, StageQueen!!

    Ini kejadian NYATA. Hal yg rada memalukan yg ga terlupakan.

    Jaman kuliah, di Patas 9B, posisi gw duduk. Bangku dua, sisi luar. Di pintu tol timur, kondisi mulai makin padet. Berdiri menghadap dan menyender di senderan bangku gw seorang perempuan chubby. Perutnya (yang balapan sama dada) menekan bahu gw yg memang nyender. Setahu gw, karena gw juga ndut, lemak itu empuk. Dan perut perempuan ini keras dibahu gw. Dengan niat akan berdiri kalo dijawab iya, gw nanya sedikit berbisik; “Mbak lagi hamil ya?” dan dijawab dengan mata membelalak dan senyum tanggung: “Nggak koq,.. emang aku segendut itu yaa??” Gw langsung salting dan nyaut,:” Eh enggak kooq.. kirain aja..”
    Hehehee… Tapi seenggaknya gw ga harus berdiri menembus tol yang macet gila di jam 8 pagi demi seorang perempuan yang engga hamil…. xixixixixxixixi….

  2. duniananda ⋅

    adaaaaaa… 😀

    hahaha…gw ngerti banget betapa betenya terutama kalo masih single dikira lagi hamil, makanya gw suka nggak enak, malu dan…maluuuuuuu…..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s